8.1.2015 | Kategorie: Aktuality

Nová verze řešení AMI 7.3

Společnost HSI, spol. s.r.o. uvádí na trh novou verzi řešení AMI, systému pro správu majetku a podporu facility managementu. Verze AMI 7.3 obsahuje mnoho novinek a změn pro zefektivnění vaší práce, která bude nyní rychlejší a intuitivnější.

Nová verze přináší:

  • lepší ergonomii formulářového pojetí AMI (lepší práce s místem na obrazovce, rychlejší načítání seznamu, lepší orientace v datech)
  • rozšířenou možnost mapového klienta (Tooltipy, funkce výběru polygonu)
  • snadnější práci s dokumenty
  • automatické ukládání a načítání uživatelských nastavení všech formulářů

Řešení AMI je moderní systém pro facility management, který pokrývá veškeré procesy evidence, provozu, správy a údržby movitého i nemovitého majetku. Zpracovává informace nutné pro optimální provoz podpůrných činností ve společnosti a zajišťuje jim veškerou informační podporu. AMI je komplexním řešením, které spravuje informace o majetku společnosti a má tak svou nezastupitelnou úlohu při manažerském rozhodování a řízení společnosti.

Více informací o řešení AMI naleznete zde.